About Me

My photo
Sesungguhnya seawal usia yang masih muda, dan sepanjang hidup dewasa, telah saya abdikan berkhidmat untuk masyarakat. Saya berpegang kepada kata-kata YAHYA MUAZ, Ulama' Sufi dan Ahli Tasawuf "kalau tidak boleh bagi manfaat, jangan bagi mudarat. Kalau tidak boleh puji, jangan keji, kalau tidak boleh gembirakan, jangan bagi sedih"

Friday 18 March 2011

[08/03/11, SELASA] HARI-6 - SELAMAT TINGGAL CHRISTCHURCH

SELAMAT TINGGAL CHRISTCHURCH.
Bumi ciptaan ALLAH SWT yang cukup indah, aman damai dan nyaman tetapi sentiasa bergegar dengan dugaan bencana alam gempa bumi.

Kami berangkat ke Christchurch International Airport seawal jam 6 pagi (waktu tempatan). Penerbangan ke Auckland menerusi pesawat Air New Zealand, NZ514 jam 9.40 pagi (waktu tempatan).

Kemudian kami menaiki pesawat MAS, MH130 dari Auckland ke Kuala Lumpur pada jam 6 petang (waktu tempatan) selepas hampir 4 jam terpaksa menunggu disebabkan masalah teknikal yang dihadapi oleh peswat berkenaan.

Kami tiba di KLIA pada jam 11.45malam, Selasa, 8 Mac 2011 dengan disambut oleh ratusan masyarakat Malaysia yang diketui oleh Dato’ Norhaidi Che Dan, Setiausaha Politik di Kementerian Luar.










No comments:

Post a Comment