About Me

My photo
Sesungguhnya seawal usia yang masih muda, dan sepanjang hidup dewasa, telah saya abdikan berkhidmat untuk masyarakat. Saya berpegang kepada kata-kata YAHYA MUAZ, Ulama' Sufi dan Ahli Tasawuf "kalau tidak boleh bagi manfaat, jangan bagi mudarat. Kalau tidak boleh puji, jangan keji, kalau tidak boleh gembirakan, jangan bagi sedih"

Monday 28 March 2011

28/03/11-PERTEMUAN DENGAN JAPAN PROJECT INDUSTRY COUNCIL (JAPIC)




Sukarelawan Kelab Putera 1Malaysia (KP1M) mengadakan satu kunjungan hormat ke Japan Project Industry Council (JAPIC) yang terletak di Nihonbashi-Kayabacho, Chuo-ko bagi membincangkan tindakan selanjutnya barkaitan logistik barangan makanan dan keperluan harian mangsa bencana  di lokasi-lokasi yang kini begitu memerlukan bantuan.

Kunjungan Sukarelawan KP1M di sambut oleh Mr. Hiromitsu Takayabu, Executive Managing Director, JAPIC dan barisan kakitangan kanan majlis ini.

JAPIC mempunyai hubungan yang akrab sejak berpuluh tahun dahulu dengan Kerajaan Malaysia sejak di bawah pemerintah mantan Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr. Mahathir Mohamed.

JAPIC memberi  jaminan penuh akan membantu segala urusan yang diperlukan oleh Sukarelawan KP1M bagi misi bantuan kemanusiaan ini.
























No comments:

Post a Comment