About Me

My photo
Sesungguhnya seawal usia yang masih muda, dan sepanjang hidup dewasa, telah saya abdikan berkhidmat untuk masyarakat. Saya berpegang kepada kata-kata YAHYA MUAZ, Ulama' Sufi dan Ahli Tasawuf "kalau tidak boleh bagi manfaat, jangan bagi mudarat. Kalau tidak boleh puji, jangan keji, kalau tidak boleh gembirakan, jangan bagi sedih"

Monday 28 March 2011

27/03/11-BERSEDIA UNTUK TUGASAN PERTAMA ESOK



Kami tiba di tempat penginapan kira-kira jam 11.30 malam (waktu tempatan). Setibanya kami, satu taklimat khas mengenai peraturan di tempat penginapan dan langkah-langkah keselamatan di terangkan oleh Saudara Nasir Khan, Ketua Penyelaras Pasukan Peninjau KP1M.

Pembahagian barangan keperluan makanan untuk setiap sukarelawan diberikan mengikut bilik masing-masing. Semua sukarelawan diberi amaran keras untuk tidak keluar makan di waktu malam tanpa kebenaran. 










2 comments:

  1. Assalamualaikum Dato' Haji Abd Azeez,

    Saya sebagai warga Malaysia amat berbangga dengan Dato' serta rombongan fisabillillah ini dalam membantu manusia sejagat khususnya di bumi Jepun. Saya rasa tak semua orang berani menyahut cabaran serta tawaran khidmat secara sukarela ke sana... Rasa terpanggil pula untuk mengikut serta pada ekspedisi akan datang.... insyaallah....

    ReplyDelete
  2. Asalamualaikum dato'...
    saya amat berbangga dan berbesar hati jika Dato' mengizinkan saya untuk menyertai misi kemanusiaan yang seterusnya.insyaallah saya ingin sama merasai kesusahan dan keperitan yang di alami oleh orang ramai di luar sana.semoga kita dapat bertemu.insyaallah...

    ReplyDelete